Ikasleek erronkak eta kontzeptuak identifikatzeko teknikak - 24-25
ETHAZI ereduko ikaskuntza-erronkak ebazteko prozesuan, askotan funtsezkoa da ikasleentzat erronka, kontzeptuak, helburuak eta abar ondo identifikatzea. Identifikazio-prozesu horrek zerikusi handia du sormen-prozesuarekin, neurri handi batean hurrengo urratsen balioa eta egokitasuna zehazten baititu. Mikro-ikastaro honekin, parte hartzen duten irakasleek identifikaziora daraman konbergentzia-prozesuan ikasleei lagun diezaieketen egoerak eta dinamikak ezagutuko dituzte. Beraz, erronkak, helburuak, kontzeptuak, ekintzak eta abar bideratzen eta argitzen laguntzen du.
Edukien deskribapena
- Ikasleek ikaskuntza-helburuak identifikatu behar dituzten egoerak.
- Askotariko egoeretarako dinamikak.
- Saio sinkronikoa. "Agoerak partekatzea. Feedback"
Ebaluazioa
Ebaluazioa egiteko, irizpide hauek hartuko dira kontuan:
- Prestakuntza horretarako ezarritako gaitasunak garatzea.
Gaitasunen deskribapena
Ikasleei ETHAZI erronkak eta kontzeptuak identifikatzen laguntzeko dinamikak ezagutzen ditu.
Metodologia
Erakusketa- eta hausnarketa-elementuak dituen online modalitatea, elkarrizketa-saio sinkroniko batekin osatua.
Eskakizunak
EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.
Hautatzeko irizpidea
Izen-emate kopuruak eskainitako plaza kopurua gainditzen badu, ondoko irizpideak jarraituz aukeraketa egingo da:
- Ikastetxe bakoitzeko Zuzendaritzak, Ikaskuntza Koordinatzailearekin batera, parte hartuko duten irakasleak aukeratuko ditu
TALDEA | TOKIA | DATAK | ORDUTEGIA | HIZKUNTZA | IZENA EMATEKO ESTEKA |
---|---|---|---|---|---|
Ikasleek erronkak eta kontzeptuak identifikatzeko teknikak | Online | Abenduak 2 - Abenduak 13 (Asinrono) | ----- | Gazteleania |
Iraupena: 5 ordu
- 1 saio sinkronoa: 1 ordu – 2024.12.10 – 16:00-17:00
- Asinkronoak (ikasgelako praktikak, online jarduerak…): 4 ordu
Izen-emate epea:
Izen emateko azken eguna: 2024ko azaroak 28.