Dinamikak, ikasleak ideiak behar dituenerako - 24-25

Ideiak izatea ETHAZI erronken ebazpenean etengabe errepikatzen den dibergentzia-prozesu bat da. Alternatibak sortzeko 5. urratserako bakarrik uztea sormenaren ekintza- eta entrenamendu-fokua asko murriztea da. Ebazpeneko urrats guztietan aurki ditzakegu ikasleek sortzen dituzten proposamenetatik abiatuta erabakiak hartu behar dituzten egoerak. Mikro-ikastaro honekin, parte hartzen duten irakasleek egoerak eta dinamikak ezagutuko dituzte, ETHAZI erronkak ebazteko faseetan balioa emango duten ideiak sortzeko entrenatzeko.

Edukien deskribapena 

  • Ikasleek ideiak izan behar dituzten egoerak.
  • Askotariko egoeretarako dinamikak.
  • Saio sinkronikoa. "Agoerak partekatzea. Feedback".

Ebaluazioa

Ebaluazioa egiteko, irizpide hauek hartuko dira kontuan:

  • Prestakuntza horretarako ezarritako gaitasunak garatzea.

Gaitasunen deskribapena

Ikasleei ETHAZI erronkak ebazteko prozesuan ideiak izaten laguntzeko dinamikak ezagutzen ditu.

Metodologia

Erakusketa- eta hausnarketa-elementuak dituen online modalitatea, elkarrizketa-saio sinkroniko batekin osatua.

Eskakizunak

EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.

Hautatzeko irizpidea

Izen-emate kopuruak eskainitako plaza kopurua gainditzen badu, ondoko irizpideak jarraituz aukeraketa egingo da:

  • Ikastetxe bakoitzeko Zuzendaritzak, Ikaskuntza Koordinatzailearekin batera, parte hartuko duten irakasleak aukeratuko ditu

TALDEA

TOKIA

DATAK

ORDUTEGIA

HIZKUNTZA

IZENA EMATEKO ESTEKA 

Dinamikak, ikasleak ideiak behar dituenerako

Online

Urtarrilak 13 - Urtarrilak 24(Asinkrono)

-----

Gaztelania

Izena eman

Iraupena: 5 ordu​

  • 1 saio sinkronoa: 1 ordu​ – 2025.01.21 – 16:00-17:00
  • Asinkronoak (ikasgelako praktikak, online jarduerak…): 4 ordu

Izen-emate epea: 

Izen emateko azken eguna: 2025ko urtarrilak 9.