Taldeak pentsamendu paraleloaren bidez kudeatzea - 24-25

Batzuetan, irakasle-taldeek talde-lanetan jartzen ditugu ikasleak, eta ez dute ezagutzen zer estrategia erabil daitezkeen lankidetza-lan hori probetxuzkoa izan dadin eta ikaskuntza-prozesuan eragina izan dezan. Beste batzuetan, eskainitako ezagutza ez dute praktikan jartzen, ez dutelako estrategia ordenatu batekin aplikatzen.

Mikro-ikastaro honen helburua irakasle-taldeei baliabide edo tresna bat ematea da, ikasleengan ETHAZI erronkak elkarlanean ebazteko beharrezkoa den talde-lana trebatzen laguntzeko.

Edukien deskribapena 

  • Sarrera. Pentsamendu paraleloa.
  • Zer egin dezakegu ikasgelan gure ikasleei laguntzeko elkarlanean lan egiten dutenean?
  • Saio sinkronikoa. "Agoerak partekatzea. Feedback"

Ebaluazioa

Ebaluazioa egiteko, irizpide hauek hartuko dira kontuan:

  • Prestakuntza horretarako ezarritako gaitasunak garatzea.

Gaitasunen deskribapena

Pentsamendu paraleloa ETHAZIko ikasle-taldeen lankidetza-lanean laguntzeko baliabidetzat hartzen du.

Metodologia

Erakusketa- eta hausnarketa-elementuak dituen online modalitatea, elkarrizketa-saio sinkroniko batekin osatua.

Eskakizunak

EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.

Hautatzeko irizpidea

Izen-emate kopuruak eskainitako plaza kopurua gainditzen badu, ondoko irizpideak jarraituz aukeraketa egingo da:

  • Ikastetxe bakoitzeko Zuzendaritzak, Ikaskuntza Koordinatzailearekin batera, parte hartuko duten irakasleak aukeratuko ditu

TALDEA

TOKIA

DATAK

ORDUTEGIA

HIZKUNTZA

IZENA EMATEKO ESTEKA 

Taldeak pentsamendu paraleloaren bidez kudeatzea

Online

Azaroak 4 - Azaroak 15 (Asinrono)

-----

Gaztelania

Izena eman

Iraupena: 5 ordu​

  • 1 saio sinkronoa: 1 ordu​ – 2024.11.12 – 16:00-17:00
  • Asinkronoak (ikasgelako praktikak, online jarduerak…): 4 ordu

Izen-emate epea: 

Izen emateko azken eguna: 2024ko Urriak 31.