STEAM begirada
Teknologiak eta berrikuntzak gero eta gehiago bultzatzen duten mundu honetan, funtsezkoa da gure ikasleak etorkizuneko erronketarako prest egotea. STEAM begirada Lanbide Heziketan ETHAZI ereduaren barruan sartzea funtsezkoa da ikasleak XXI. mendeko erronketarako prestatzeko. Diziplinarteko ikuspegi horrek, pentsamendu kritikoa eta sormena sustatzeaz gain, jakin-mina eta bokazio zientifiko-teknologikoak pizten ditu, eta, horrez gain, lankidetza eta arazo konplexuak konpontzea sustatzen ditu, egungo eta etorkizuneko lan-ingurunean funtsezko trebetasunak baitira. Ikuspegi horrek ezagutza teknikoa zabaltzen duen ikuspegi integrala sustatzen du, eta sormena, pentsamendu kritikoa eta arazoak konpontzeko gaitasuna sustatzen ditu, talentua garatzeko funtsezko gaitasunak baitira.
Edukien deskribapena
Zer da STEAM begirada Lanbide Heziketan ETHAZI ereduaren barruan
3 STEAM oinarriak:
1.-Emakumea zientziara eta teknologiara hurbiltzea
2.-Pentsamendu kritikoa eta ingeniaria
3.-4.0/5.0 teknologiaren erabilera
ETHAZI erronka bat asmatzea STEAM begiradarekin
Kontzeptuak sakondu
Ebaluazioa
Ebaluazioa egiteko, irizpide hauek hartuko dira kontuan:
- Formakuntza orduen %90arekin bete behar da.
- Ikastaro honetan ezarritako konpetentzia garatzea.
- Ikastaroan modu aktiboan parte hartzea eta jarduera guztiak entregatzea.
Konpetentziak
STEAM begirada erabiltzea ETHAZI erronken diseinuan.
Erronken bidez ikasleen ikaskuntza diseinatzea, pentsamendu kritikoa, sormena eta arazo konplexuak konpontzea garatuz.
Jakin-mina eta behaketa sustatzea, ezagutza teknikoa zabaltzea, diseinuan txertatzea, teknologiaren erabilera sustatzea eta lankidetza sustatzea.
Ikuspegi integrala lantzea.
Begirada hori integratuz profesional osoagoak eta moldakorragoak garatzen ditugula ulertzea.
Metodologia
Online modalitatea.
Baldintzak
EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeren batean irakasle izatea.
ETHAZI eredua ezagutzea.
Hautatzeko irizpidea
Izen-emate kopuruak eskainitako plaza kopurua gainditzen badu, ondoko irizpideak jarraituz aukeraketa egingo da:
Partehartzaileen hautaketarako ikastetxe bakoitzaren irizpidea kontutan hartuko da, ikastetxe horrek aldaketa metodologikoaren ezarpena aurrera eramateko duen estrategiaren arabera.
Ikaskuntza Koordinatzaile programan parte hartzen duten zentroei lehentasuna emango zaie.
Izen-ematea edozein lurraldetan egin ahalko da.
LHko ikastetxe publiko eta kontzertatuen arteko oreka mantenduko da.
Ikastetxe bereko irakaslegoaren artean izen-emate ordena aintzakotzat hartuko da, betiere Ikastetxeko aldaketa metodologirako proiektuaren beharrak errespetatuz.
TALDEA | TOKIA | DATAK | ORDUTEGIA | HIZKUNTZA | IZENA EMATEKO ESTEKA |
---|---|---|---|---|---|
STEAM 9 Begirada | Online | 14/01/2025 - 03/02/2025 (Asinkonoa), 04/02/2025 (Sinkonoa) | Elebidun | Itxita | |
STEAM 10 Begirada | Online | 4/03/2025 - 24/03/2025 (Asinkonoa), 25/03/2025 (Sinkronoa) | Elebidun | Itxita |
Iraupena: 3,5 ordu
- Asinkronikoak (praktikak gelan, online jarduerak...): 2,5 ordu
- Saio presentzial sinkroniko 1: ordu 1.
Izen-emate epea:
Izena emateko azken eguna: 2025eko martxoaren 2ra arte
Ebazpena: 2025eko martxoaren 3an, inskribatutako pertsonari posta elektronikoz jakinaraziko zaio prestakuntzan onartua izan den edo ez. Onartutako pertsonak zuzenean matrikulatuko dira matrikulak kudeatzeko sistemaren bidez, emandako datuetatik abiatuta.
Informazio gehiago esteka honetan: 24-25 STEAM begirada_eu.pdf